Tünet: defekt

Ok: sérült abroncs, amit javítani kell

A futófelületen található legtöbb, 6 mm-nél nem nagyobb lyukat vagy vágást abroncsszakértő tud javítani az iparág által jóváhagyott eljárások alapján.

A keréken kívülről végzett defektjavítás nem megbízható, és veszélyes, mert a kilyukadt abroncs belsejét is meg kell vizsgálni.

Megoldás:

A radiálabroncsok (azaz a legtöbb gumi) megfelelő javításához foltot kell helyezni az abroncs belső rétegére, a lyukat pedig gumival kell kitölteni.

Ne próbáljon 6 mm-nél nagyobb lyukakat javítani a futófelületen, illetve bármilyen lyukat az oldalfalon. Szintén ne próbálja meg javítani az olyan abroncsokat, amelyeknek a profilmélysége kevesebb, mint 1,6 mm.

A sérült kereket cserélje a pótkerékre – de először ellenőrizze a pótkerék oldalfalán a megfelelő abroncsnyomást, valamint a sebesség és futásteljesítmény korlátozásait. Vigye el a járművét felülvizsgálatra egy abroncsszakértőhöz.

Tünet: leengedett abroncs

Diagnózis: nincs megfelelően felfújva

Az abroncs külső szélein jobban kopik a futófelület, és ez csökkenti az élettartamát

Túlzott hőt termel, aminek következtében csökken az abroncs tartóssága, és meg is hibásodhat

A megnövekedett gördülő ellenállás a fogyasztás növekedéséhez vezet

Megoldás:

Fújja fel az abroncsot addig, amíg el nem éri a megfelelő légnyomást (a légnyomásmérőről leolvasott érték alapján).

A légnyomás értékét a kézikönyvben vagy az ajtón elhelyezett matricán találja.

Egy szál nem fogta meg? Toltak bele még egyet.
Futómű hiba miatti kopás, és szálszakadás.
© Copyright 2019 VELVER Elektronika KFT. | Adatvédelmi tájékoztató
error: Jobb gomb tiltva !